fredag 17. februar 2006, 12:51, skrev tkj@skolelinux.no:
On Friday 17 February 2006 12:15, Axel Bojer wrote:
fredag 10. februar 2006, 11:20, skrev Petter Reinholdtsen:
[Tom Kjølhamar]
Er det noen som kan være så snill å lage en slags guide til meg for hvordan jeg skal komme igang med oversettingen ?
(...)
Dette kommer til å hjelpe meg veldig mye , har bare oversatt howtos og guider til å spille wow i Linux.
:-)
(...)
Ja , bruker Kubuntu og trives med det.
Fine greier :-)
Jeg sendte en mail til Norsk bokmål koordinator number1@realityx.net i følge LESMEG filen som lå under /skolelinux/i18n , men fikk beskjed om at User mailbox exceeds alloved size : junk@realityx.net
altså mailen kom ikke frem.
Nei, det har de ikke gjort på årevis :-) Koordinator er meg nå :-) Får vel oppdatere den fila, da :-P
Jeg kunne tenke meg å oversette norsk-engelsk eller engelsk-norsk , Så hvis noen vet hvem jeg skal henvende meg til for å få greie på hvem filer jeg kan oversette hadde jeg blitt glad :)
Takk for bra svar Axel
Mvh Tom
Prioriteringslista finner du her: http://i18n.skolelinux.no/prioritering.html Du behøver ikke melde til noen hva du oversetter, bare ta svn før og etter du jobber, gjerne underveis hvis du gjør mye jobb. Hovedregel: Meld inn en fil straks du er ferdig, med mindre det er mange småfiler i samme mappe :-)
Mvh Axel