Måndag 12. november 2007 skreiv Axel Bojer:
Er det tre ganger man får lov å feile?
Angripes tjeneren av mange tilfeldige innloggingsforsøk, slik at dette er nødvendig? Vi har jo klart oss uten i årevis, hva har skjedd?
Er ein omsettar, er det sterkt anbefalt å setta opp passordlaus innlogging (altso bruka SSH-nøklar i staden). Då slepp han alt maset med passord kvar gong ein skal senda inn ei fil.