søndag 16 november 2003, 13:41, skrev Karl Ove Hufthammer: | Håvard Korsvoll korsvoll@skulelinux.no skreiv i innlegget | | news:200311161113.48133.korsvoll@skulelinux.no: | > Spam reknar eg vi kallar for søppelpost. Men kva skal vi kalle | > «Ham»? | | I Mozilla har eg brukt «reklame» og «ikkje-reklame» for | tilsvarande omgrep. Stakkars amerikanarar som må slita med | so ikkje-intuitive omgrep som «spam» og «ham» ...
Men siden det ikke bare er reklame/ikke-reklame, så kunne man jo bruke spam (som er godt kjent) og snill-post, venne-post også. Men kanskje din er bedre ...
-Axel