Hvis du er komfortabel med terminalen, og har en relativt moderne gpu, kan du bruke Whisper med det største flerspråklige datasettet. Det har rundt 90% korrekte dikteringer av norsk. https://github.com/openai/whisper
Jacob -------- Original Message -------- On 12. jan. 2023, 01:01, Håkon Løvdal wrote:
Finnes det noe program jeg kan bruke til å snakke (på norsk) inn i en mikrofon og få pcen til å lagre talen som tekst? _______________________________________________ E-postlista l10n-no http://lister.huftis.org/listinfo.cgi/l10n-no-huftis.org