Hei,
Jeg trenger litt innspill på bokmål.
Det er sånn at på bokmål er det gyldig med både forstørring og forstørrelse. Jeg har selv stort sett tenkt at forstørrelse er mer rett, men når jeg kjører frek-kommandoen på eksisterende oversettelser så er forstørring i flertall.
Hva tenker dere?