2015-09-27 19:18 GMT+02:00 Karl Ove Hufthammer karl@huftis.org:
Hei!
Til orientering er Lokalize, det flotte KDE-programmet mange av oss brukar til å omsetta fri programvare, no tilgjengeleg for Windows og OS X. Sjå http://shaforostoff.blogspot.no/2015/09/lokalize-for-windows-and-osx-with.ht... for meir informasjon.
Spennende.
Eg har ikkje testa korleis denne versjonen fungerer, men viss han fungerer like godt som på Linux, er han eit mykje betre alternativ enn Poedit.
Ja, det skulle bare mangle, men hvordan er Lokalize i forhold til Virtaal[1]? Noen som har prøvd begge og kan uttale seg?
Mvh Hans