Kan vi få i stand en slags akkreditering for hvem som har lov til å være på Bjerke, slik at vaktmesteren kan låse oss inn?
Jeg har et behov for tørrtrening på utstyret som skal brukes under kurset til helgen. Axel Bojer har meldt seg frivillig som assistent, og han har minst like stort behov for tørrtrening.
Dessuten misliker jeg litt å svinge innom jobben på kveldstid for å drive med ikke-jobbrelaterte ting. Noen kunne suge fatt imeg å gi meg ekstraarbeid... (har hendt!)