j
k
j a
j l
På Mon, 05 Feb 2007 07:53:31 +0100, skrev Karl Ove Hufthammer karl@huftis.org:
Omsetjingane til Amarok skal no hentast frå «stable»-greina igjen. Oppdaterer du SVN-arkivet til Skulelinux, Gaute?
Gjort. Eg har oppdatert alle KDE-filene i dag.
Gaute
Back to the thread
Back to the list