Axel Bojer axelb@start.no wrote in news:20020321203154.08725892E@smtp1.powertech.no:
Hva gjør vi (jeg) med språkvaskede filer? «fryser» vi dem?
Nei, det må vera lov å komma med forbetringar om ein ser feil/manglar i dei.
Men du bør absolutt oppdatera 'skolelinux/www/info/oversettelse/fremdrift.html'.
Elles hadde det vore fint om du bytta teiknkodinga i e-postprogrammet ditt til ISO-8859-1, då det er mange (inkludert meg) som brukar program som ikkje støttar UTF-8 (og UTF-8 er i tillegg heilt unødvendig her).