Petter Reinholdtsen pere@hungry.com čálii:
Har dere sett at nasjonalbiblioteket klager i Digi over at Språkbanken er for lite brukt?
Korleis veit dei kor mykje Språkbanken er brukt, eigentleg? Sjølv om dei sporer nedlastingar, så ser dei jo ikkje kopiane som blir tatt av den igjen, eller kva det blir til. T.d. er dei norske bitane av https://www.apertium.org/ hovudsakleg basert på Norsk ordbank og Oslo-Bergen-taggeren (som du kan lasta ned frå Språkbanken).
Ordbanken og ordnettet er forresten CC-BY, n-gram er CC-ZERO – kva er det som er under «akademisk bruk»?