Sundag 16. november 2003 18:27 skreiv Knut Erik Hollund:
On Sunday 16 November 2003 16:04, Axel Bojer wrote:
Spørsmål. Jeg driver med noteedit som er et stykke ned på listen. (kdemultimedia). Skal jeg da forsyne meg av det ovenfor ? Er det fritt frem ?
Ja. I modulen head-kde-i18n ligg no det som skal verta KDE 3.2, og det er nok å ta tak i. I praksis er det fritt fram så lenge du sørgjer for å oppdatera mot CVS ganske ofte. Då vil det neppe skje at fleire jobbar med det same på same tid.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes