Axel Bojer wrote:
Wednesday 12 April 2006 12:47, skrev Axel Bojer:
(...) Hva kaller vi «flowchart» på norsk?
Ser google finner treff på flytdiagram. Er dette noe vi kan legge inn i ordlista?
Ja, det mener jeg. Disse bruker vi i alle fall om hverandre innen koding og organisasjons beskrivelser.
Ja. Bør absolutt inn i ordlista ja.
Dessuten er både flytdiagram og flytskjema i bruk, og så vidt jeg kjenner til er det ingen forskjeller mellom disse...
-Jørgen