Tysdag 16. juli 2002 00:52 skreiv Vidar Løkken:
Eg er lei av og få desse påminningane om mitt passord etc. kvar månad. Så vidt eg hugsar er det ein plass liste-eigar kan skru av dette. Eg trur dei som er på denne lista, og held på med programvareoversetjing burde kunne klare seg utan:).
For så vidt treng me vel ikkje dei meldingane, særleg sidan ein når som helst kan gå til listesidene på veven og få passordet tilsendt på nytt. Nokon som er sterkt imot at eg slår av den funksjonen?
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes, listesjef ;-)