Etter hva jeg forstår har driftsgruppa lagt om SVN til ny tjenermaskin.
Etter å ha forsøkt å logge inn og sjekke ut nytt svn-tree, får jeg ikke sjekket inn endringer. Jeg har prøvd dette på 4 forskjellige maskiner med flere mulige locale-instillinger både på engelsk og norsk. Ingen ting virker, heller ikke på nyinstallerte maskiner.
Jeg ser også rapport fra andre som har problemer. Ser av logger at oversettelser ikke er meldt inn siden flytting av versjonssystemet.
Har noen fått til å bruke svn etter gammel svn-tjener ble skrudd av?
Vennlig hilsen
Knut Yrvin