Subject: Re: [i18n-no] Konversation oversatt til Norsk (Bokmål)> From: kjetilho@ifi.uio.no> To: axelb@skolelinux.no> CC: wilsonsamm@hotmail.com; i18n-no@lister.ping.uio.no> Date: Fri, 13 Feb 2009 12:35:03 +0100> > On Fri, 2009-02-13 at 12:18 +0100, Axel Bojer wrote:> > Sam Wilson skrev:>> > Dicite Iesvs: "Patre, svm vidimvs domvm tvvm ex hic."> >> > Dette var bortimot uleselig. Kan den som sendte dette sendte det som er> > ny tekst om igjen?>> det var einaste ny tekst, han berre "kapra" ein eksisterande tråd for å> sende inn oppdatering av Konversation-omsetjinga (sjå vedlegget -- såg> legitim ut for meg.)>>-- > med venleg helsing,> Kjetil T.>Ja, beklager uleselig formatering. Det skulle også være ei melding fra meg i eposten, men hu såg ikke ut til å ha blitt med.Blir oversettelsen lagt til i SVN-lageret vårt, slik at den blir med i neste KDE-utgivelse? - Sam M WPS: Sørene
_________________________________________________________________ Med MSN på mobilen holder du deg oppdatert. http://info.mobile.no.msn.com/pc/default.aspx?ocid=30032