j
k
j a
j l
On Sat, 07 May 2005 12:32:46 +0200, Kyrre Ness Sjobak kyrre@solution-forge.net wrote:
Ting som mangler i Aspell: Autentifikasjonen
Skulle det ikke være «autentiseringen»?
Back to the thread
Back to the list