artig, Waste's Edge er ein rollespelmodul for Adonthell-systemet. det ser ut til å likne på Bard's Tale osv.
http://adonthell.linuxgames.com/screenshot/index.shtml
det kjedelege er at all handlinga vert avslørt om ein gjer omsetjinga, så ein må nesten spele det på engelsk fyrst :)
Kjetil T.