2010/6/14 Axel Bojer axelb@skolelinux.no
[Axel Bojer]
Hei!
Åpne kontorprogram på norsk har startet en reklamekampanje for OpenOffice.org (OOo blant venner) og har i den anledning trykket en stor mengde 4 siders a5-brosjyrer (ett brettet A4-ark med tosidig trykk).
Veldig bra. Fikk den i postkassen min på jobb i dag. Lurte veldig på hvem som hadde laget den og hvordan den kom hit.
Kan PDF lastes ned og skrives ut selv hvis en ønsker det? Hva er bruksvilkårene for brosjyren?
Vennlig hilsen,
Petter Reinholdtsen
Som Olav skrev: Den ligger i svn, nærmere bestemt:
http://svn.skolelinux.org/websvn/listing.php?repname=skolelinux&path=%2F...
Kortlenke: http://tinyurl.com/OOo-reklamebrosjyre-v3-pdf
I samme mappe ligger også en A4-plakat i farger (OOo-reklameside-A4-H09-v1.pdf) som er i trykkeklar versjon i farger :-) Kortlenke: http://tinyurl.com/OOo-annonse
Da det er jeg som har laget den kan du i og for seg bruke den som du vil, jeg har ikke satt opp noen lisens i den, men så lenge det ikke er til reklame for noe annet enn OOo/Fri programvare som er knyttet til OOo, så er det greit for meg. Bildene er offisielle logoer, så de bør også være greie å spre på samme betingelser. -- http://marketing.openoffice.org/art -- http://marketing.openoffice.org/art/about-legal.html
Skriv altså gjerne ut selv og del ut :-)
PS: Brosjyren og plakaten er laget i Scribus :-)
Mvh Axel
-- For å melde deg av denne epostlisten eller endre innstillingene dine besøk: https://init.linpro.no/mailman/skolelinux.no/listinfo/bruker
i18n-no mailing list i18n-no@lister.ping.uio.no https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no
Disse ser skikkelig bra ut, Axel! Jeg jobber i en butikk som jeg har fått godkjent av OO.org som "Community distributor" og vi selger OO.org CDer til rundt 30kr (de betaler kun for CDen og lenke til nedlasting + kildekode er beskrevet i artikkelbeskrivelsen) i stedet for Microsoft Office 2007.
Går det greit om jeg bruker disse materialene i butikk?