mandag 5. august 2002, 23:08, skrev Bjørn Steensrud : | Hei og takk for sist - | | Jeg holder på med de siste funksjonene i KSpread og kommer borti de samme | problemene som du og Tonje hadde i OOo - for å unngå dobbeltarbeid :-) | og øke konsistensen, kan jeg få en titt på det dere har gjort på det | området? Jeg har sett på den svenske oversettelsen, men den virker litt | klønete noen steder og direkte feil andre steder.... | | Hilsen Bjørn
Jeg foreslår heller at du bare markere alle som uklar, går vider, og så tar jeg alle de uklare etterpå. OK? (Det sparer oss nok for litt arbeid, siden vi alt har sett på det her nede ...)
Axel