må. den 29. 05. 2023 klokka 16.18 (+0200) skreiv Kolbjørn Stuestøl:
Ingen respons på denne.
nei, er nok ein liten terskel for å klikke seg inn i rekneark. enklare å lese direkte i e-posten.
Eg har likevel tatt sjansen på å endra nokre av funksjonsnamna på nynorsk, litt for å vere i samsvar med bokmål (og Excel), litt for å vere konsekvent i namnebruken, dvs. at namnet svarar til kva funksjonen gjer.
gode endringar! kuriøst at MAKSA er så inkonsekvent i Excel. støttar at du gjer den konsekvent, men lurer på om det er like greit å gjere den konskvent andre vegen, MAKS/MAKSA heller enn STØRST/STØRSTA. skulle likt å vite kva MAXIFS heiter i norsk Excel.
Endringane i nynorsk er
Engelsk nynorsk frå nynorsk til bokmål Excel COUNTIF TEL.VISS TAL.PÅ.VISS ANTALL.HVIS ANTALL.HVIS COUNTIFS TEL.VISS.SETT TAL.PÅ.VISS.SETT ANTALL.HVIS.SETT ANTALL.HVIS.SETT DMAX DMAKS DSTØRST DSTØRST DSTØRST EXACT NØYAKTIG EKSAKT EKSAKT EKSAKT KURT KURVATUR KURT KURT KURT MAX MAKS STØRST STØRST STØRST MAXA MAKSA STØRSTA MAKSA MAKSA MAXIFS MAKS.VISS.SANN STØRST.VISS.SANN PDURATION PLENGD PTIDSLENGD PVARIGHET PVARIGHET POWER OPPHØG OPPHØGD.I OPPHØYD.I OPPHØYD.I XOR ANTEN.ELLER EKSKLUSIVELLER EKSKLUSIVELLER EKSKLUSIVELLER
nei, forresten, sidan DMAX vert DSTØRST, er det best slik du valte.