Sundag 18. november 2007 skreiv Axel Bojer:
Jeg lurer litt på de ulike mappene vi har i svn/i18n Vi har kde4, og det er jo neste versjon.
Ja.
Dessuten har vi kde3-trunk og kde3-stable. Trunk betyr vel kommende versjon av KDE3 og stable nåværende stabile versjon?
Nei, omvendt. KDE 3 vert rekna som stabil, og det er for det meste krasjfiksar og sånt som vert fiksa mellom versjonane.
Trunk er grei, den tas vel i bruk når kde 1.3.9 skulle komme (skjønt var det nå helt sikkert at den kommer?), men trenger vi kde3-stable til noe?
Som nemnt er det kde3-stable som vert brukt for KDE 3.3.9. kde3-trunk huser program som ikkje følgjer utgjevingsplanane til KDE, som for eksempel digiKam og Amarok (mulig éin eller begge av desse føregår i stable no, men prinsippet er iallfall slik).
Det har altso ingenting for seg å arbeida med kde3-trunk for anna enn program du veit ikkje følgjer utgjevingsplanane til KDE.
Mi anbefaling er å arbeida med kde4-trunk. Oppdagar du stygge omsettingsfeil, kan desse rettast i kde3-stable. Er du interessert i omsettingar av spesielle program som ikkje følgjer utgjevings- planane til KDE, og som ikkje er porta til KDE 4, set du dei om i kde3-trunk.
kde-3.5.5-mappa har eg ingenting med, so der får andre komma med anbefalingar.
Rette alvorlige feil? Blir de så tatt i bruk vha. nye språkpakker for eksisterende KDE-versjoner der ute?
Nei. Det kan dei uansett ikkje, sidan det kan vera tekstendringar (og det er det gjerne, med retting av stavefeil og sånt i originaltekstane).