j
k
j a
j l
Axel Bojer:
Dette betyr vel forøvrig at det er lurt å ta med denne pakka (kxkb) i KDE-arkivet. Kan vi gjøre det? Jeg aner ikke hvor stor den pakka er ...
Ja. Legg dei i SVN-arkivet vårt, men ikkje legg dei i KDE-mappene.
Back to the thread
Back to the list