On Sun, Jan 01, 2006 at 03:17:20PM +0100, Petter Reinholdtsen wrote:
[Axel Bojer]
Vi bør vel bli enige om hva vi godtar :-) Hva mener dere andre?
Jeg synes vi bør legge inn slike ord som navneord i vår database, men få tilgang til oppdatert frekvensinformasjon slik at vi kan utelukke lite brukte navneord.
Kanskje man kan ha flere lister, en dagligdags, og en avansert? Hvor avansert har en mer omfattende ordliste.
En annen liten kommentar, finnes det ikke på bokmål et ord "finere" som er et adverbium - en bøyningsform av "fin"?
Hilsen keld