[Jacob Sparre Andersen]
Tak for fejlmeddelelsen. Problemet var at de »localer« der bliver brugt på »spelingnb«- og »spelingnn«-kontierne ikke var sat op på maskinen.
Ah, utmerket. Nå får i hvert fall jeg epost med charset=iso-8859-1. :)
Jeg håber at vi er ved at have luget ud i problemerne nu.
Jeg også. :)
God fornøjelse,
Jacob
PS: Jeg har sat et par af mine studerende til at arbejde på et PHP-program, der kan bruges til webbaseret korrekturlæsning af ordlisterne.
Det høres bra ut. Vil det ha en SQL-base i bunnen? Kanskje sqlite er en god ide?
Vennlig hilsen,