[Karl Ove Hufthammer]
Myspell-pakken har litt info i filene n*_NO.myheader, så vidt jeg har forstått.
Hm. Kor finn eg denne? Eg lasta ned ei fil som heitte no_NO-pack2-2.0.10.zip og fann ikkje ei slik fil i denne. Er det feil fil eg lasta ned.
Ja, det er feil fil, det er en som er generert ut fra kildekoden, ikke selve kildekoden. Du ønsker nok CVS-koden eller spell-norwegian-2.0.10.tar.gz fra URL:http://alioth.debian.org/frs/?group_id=30577.
Nedlastingssida på no.speling ord var ikkje so lett å forstå.
Hva gjorde det vanskelig? Forslag til forbedringer?
Ja, det stemmer. Det eg reagerte på, var at ho inneheldt «bokstaven» þ, som me vel ikkje brukar på norsk, samt at store og små bokstavar sto hulter til bulter.
Må innrømme at jeg ikke vet hvordan bokstavlisten er satt sammen. Tror den ble kopiert fra en pakke andre har laget.
Vennlig hilsen,