Petter Reinholdtsen wrote:
[Axel Bojer]
Vi bør vel bli enige om hva vi godtar :-) Hva mener dere andre?
Jeg synes vi bør legge inn slike ord som navneord i vår database, men få tilgang til oppdatert frekvensinformasjon slik at vi kan utelukke lite brukte navneord.
Hei
Obs obs, navneord=substantiv i databasen vår (det var iallefall slik det var tenkt), bruk særnamn eller egennavn for nøkkelord for navn på personer og liknande.
Eg har no oppdatert filformat.html med ein tabell med oversikt over ordklassar og bøyingsformer. Ta ein titt og sjå om det ser fornuftig ut.
For verkeleg sære namn som ikkje er vanlege så bruk CATEGORY-feltet, t.d. asiatisk guttenavn, Sør-amerikansk innsjø
Elles vil vel eit felt for frekvensinformasjon vere ønskeleg i databasen. Jacob, er det mulig å få til?
Håvard