j
k
j a
j l
Terance Edward Sola terance@lyse.net skreiv i innlegget news:1118351546.7695.0.camel@buddah:
Hvilke oversettingsprogrammer dere bruker? :-)
KBabel, sjølvsagt. Det er det beste.
Back to the thread
Back to the list