*Jacob Sparre Andersen:
Petter Reinholdtsen skrev:
Jeg hadde ventet a motta korrekturlesingsepost i dag morges, hvis det er på beina igjen. Det gjorde jeg ikke. Det er altså fortsatt ikke operativt. Kan du ta en titt på hva som er galt?
Det var brugerne »spelingnb« og »spelingnn« der ikke havde fået genaktiveret deres crontab efter opgraderingen af systemet. Det er ordnet nu.
Tja, jeg har stadig problemer. Mailene MIME-deklareres med «Content-Type: text/plain; charset=unknown-8bit».
Min klient vet dessverre ikke hva unknown-8bit er, og følgelig blir det feil hvis noen ord skulle inneholde æ, ø eller å.