j
k
j a
j l
Hei
No er strengane til 1. nivå i debian installer fryst. Skulelinux sin cvs er oppdatert. Nynorsk er ferdig. Reknar med at bokmål er ferdig ganske straks også.
Håvard
Back to the thread
Back to the list