j
k
j a
j l
2001-11-22 14:17:57, Kjetil Torgrim Homme kjetilho@linpro.no:
Einig i at "drakt" er eit godt ord.
Bra.
Min favoritt er likevel "ham".
Synd! ;)
Eg har forresten no gått over til 'drakt' i Mozilla.
Back to the thread
Back to the list