Måndag 5. august 2002 13:30 skreiv Axel Bojer:
mandag 5. august 2002, 13:16, skrev Petter Reinholdtsen :
| tuxtype
Denne likte iallefall jeg. Litt lett kanskje ... Burde hatt norske ord ...
Men det finst jo, nokon må berre leggja språkpakken til rette for Debian ... <URL: http://www.huftis.org/nynorsk-programvare/tux-typing/ >
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes