s?, 04.05.2003 kl. 11.38 skrev Keld Jørn Simonsen:
On Sat, May 03, 2003 at 10:13:12PM +0200, Gaute Hvoslef Kvalnes wrote:
Laurdag 3. mai 2003 22:04 skreiv Herman Robak:
I KDEs skriveroppsett-veiviser, f.eks. er "Remote CUPS server" blitt oversatt med "Fjern CUPS-tjener".
For nye brukere ser det her ut som man tilbys å fjerne en CUPS-tjener, ikke å bruke en fjerntliggende CUPS-tjener.
Hva bør gjøres med dette?
Omskriving med «nettverk», til dømes «CUPS-tjener over nettverk» eller «CUPS-nettverkstjener».
Hva med "ekstern"?
Jeg har brukt «ekstern» konsekvent i GNOME hvis det teller :-)
Mvh Kjartan