Hei,
Fekk eit tips om at det kanskje trengtes litt hjelp til oversetting paa den nye instaleren. Eg kunne godt tenke meg aa hjelpe til, saa har man noko aa gjera paa i romjula :).
Daa eg aldri har gjort noko lignande foer saa trenger eg litt rettleiing, kva programvare skal brukast osv?..