Hei igjen! Gratulerer med utgivelsen! Vi vil veldig gjerne ha de ordene som ikke finnes i ordbanken. Dessverre kan jeg ikke love at vi kommer til å legge dem inn med det første - ikke fordi vi ikke vil ha dem med, men fordi vi er midt inni arbeidet med å oppdatere ordbanken med nyord fra ordbøkene. Så det jeg tenker er det smarteste, er å sammenlikne listen med ord fra dere med ordbanken etter at vi har lagt til de nye ordboksordene. (Og så må vi håpe at det er penger igjen da til å kode ordene fra dere...)
Hilsen Kristin Hagen
On 13.03.2008 21:33, Petter Reinholdtsen wrote:
Hei. Som dere kanskje la merke til, ga vi i det frie norske stavekontrollprosjektet ut ny versjon av stavekontrollen på mandag. Dette er første utgave som har ord fra ordbanken. :)
En ting jeg har lurt på in den forbindelse, er om dere er interessert i å motta ord fra oss, og i så fall på hvilken måte? Vi har ca. 200 000,- ord i vår stavekontroll som ikke var i ordbanken. Mange av dem er genitivsformer av andre ord, men ikke alle.
Cc til epostlisten for oss som driver med den frie norske stavekontrollen.
Vennlig hilsen,