Har lagt inn noen endringer på http://no.speling.org/dokumentasjon.html Nå skal det være dokumentert hvordan man sender inn enkeltord og litt om beslektede prosjekter. Møteplan for mandagens møte 1800 på kanalen #spell-norwegian ligger her: http://wiki.debian.org/SpellNorwegian/M%C3%B8te/2006-04-24
Fra tidligere møter: http://wiki.debian.org/SpellNorwegian/M%C3%B8teplan
Mvh Axel Bojer