fredag 29. juli 2005, 21:46, skrev Hans F. Nordhaug:
- Espen Fjellvær Olsen espenfjo@gmail.com [2005-07-29]:
Jeg lurer på om jeg skal oversette de forskjellige musikksjangrene i «libkcddb.po», eller beholde de engelske navnene?
F.eks. «Dance» -> «Dans», og «Christian gangsta rap» -> «Kristen gangsterrap».
Jeg ville oversatt.
Jeg er enig i at det vil være lurt og oversette menge av sjangrene. Likevel vil det flere steder være lurt å beholde de opprinnelige navnene. F.eks. oversette 'dance' med 'dans' vil jo gjøre den forvekslende lik 'danseband' sjangeren osv.
Nils K.
Hans
i18n-no mailing list i18n-no@lister.ping.uio.no https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no