[Petter Reinholdtsen]
Håvard, burde vi ha en webside ala URL:http://da.speling.org/fejlmelding/?
Hm, det ser ut til at webskjemaet som var der nettopp er blitt byttet ut med en ren tekstside som ber folk sende mail. Aner ikke hvorfor, men det jeg forsøkte å spørre om var om vi skulle ha et webskjema der folk kunne sende inn korreksjoner.
Og kan noen snart fortelle hvor det blir av ordene jeg sender inn til korrektur (at) nb.speling.org, og når de kommer på web eller i CVS?
Håper fortsatt noen kan svare på dette.