På Fellesordlisten står det:
configuration oppsett, innstillinger, (konfigurasjon)
Jeg er enig i at «oppsett» kan være et bra ord det og, men er det noen grunn for at konfigurasjon er streket over, altså merket som fy-ord. (Se Fellesordlisten på nett siden jeg ikke liker HTML i e-poster.)
Finnes det noen argumenter bortsett fra at konfigurasjon er mer avansert?
Skål