----- Forwarded message from Axel Bojer axelb@start.no ----- Date: Mon, 18 Mar 2002 10:58:36 +0100 (CET) From: Axel Bojer axelb@start.no Reply-To: Axel Bojer axelb@start.no Subject: Re: [i18n-no] RE: [i18n-sme]Fremdriftsmatrise for oversettesene, et utkast. To: knuty@objectware.no
Knut Yrvin knuty@objectware.no:
søndag 17 mars 2002, 08:03, skrev sveilund:
- Dei mest grunnleggande filene i kde, som desktop.po og kdelibs.po
kor dei kjem inn i denne oversikten? Eg spør fordi vi dette er noko av det vi jobbar mest med i omsettinga til samisk, og her kjem det ikkje fram verken under samisk eller norsk.
Jeg har ikke sett noen oversikt over po-filer, og avhengigheter mellom programma som bruker disse. Her har Gaute, Herman og Axel bedre oversikt enn meg.
Dessverre har heller ikke jeg noen oversikt, men det burde være ganske mange, så vidt jeg forstår alle (med unntak kanskje) som bruker lagre, klipp ut, lim inn ol standardkommanoer. Men jeg er litt på gyngende grunn her. Hermann eller Gaute? Hvordan er dette?
Axel
------------------------------------------------------------ Få din egen @start.no-adresse gratis på http://www.start.no/
----- End forwarded message -----
------------------------------------------------------------ Få din egen @start.no-adresse gratis på http://www.start.no/