Axel Bojer wrote:
Karl Ove Hufthammer wrote:
Oppdaga til min forskrekkelse at namna på piltastane i dei språklege retningslinjene var blitt endra frå «Pil venstre» og «Pil høgre» til «Venstrepil» og «Høgrepil».
Korfor vart dette endra utan å ta det opp på denne diskusjonslista
For det første er det veldig vanskelig å få med seg endringar i retningslinjene viss dei ikkje blir nemnte her på lista, for det andre bør slike endringar diskuterast opent på lista før dei blir gjort, og for det tredje synest eg endringane er ei forverring, då dei fører til inkonsekvens, sidan *formen* på namna til dei fire piltastane no er heilt forskjellig:
Venstrepil Høyrepil Pil opp Pil ned
Slik kan det då ikkje vera.
Hvorfor ikke?
Nå gikk det opp for meg hva du mener med «inkonsistent»: Pil opp/ned vs. Venstre-/høyrepil
Jeg synes ikke det gjør noe. Oppil og nedpil er ikke bedre heller, så jeg synes vi kan ha det slik. (Venstre og høyre er et par, slik opp og ned er det).
-Axel