Du kan jo bruke "å kopiere" istede. Thor Erik http://thorerik.net
2010/2/8 Torstein Winterseth kvikende@yahoo.no
Hei
Eg var nysgjerrig om det engelske «to rip» (om musikk-CD-ar) kunne omsettast til «å rippa». Dersom det ikkje er tilfelle, kva skal eg bruke i staden?
--Torstein
Bruker du Yahoo!? Lei av spam? Yahoo! Mail har den beste spambeskyttelsen http://no.mail.yahoo.com
i18n-no mailing list i18n-no@lister.ping.uio.no https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no