j
k
j a
j l
Kjenner de til kva som finst av frie omsetjingsprogram til Mac? Det eg klarar å finna er PoEdit, vim og Emacs, og alle er visst litt mangelfulle samanlikna med KBabel. Finst det fleire?
Back to the thread
Back to the list