[Axel Bojer]
Det ville vært nyttig, da kan man sortere etter både emne og dato på en gang. Jeg synes det er uheldig med mange emnelinjer som er prikk like men der innholdet er ulike (og det er jo heller ikke en samtale i dem :-)
Personlig må jeg innrømme at jeg synes det er mer nyttig at alle korrekturmeldingene har samme subject, da de blir gruppert fint sammen som en stor tråd med mine svarmeldinger som subtråd til hver autogenererte melding. :)
Poenget mitt er at det du ser som uheldig synes jeg er en fin bonus. :)