[Knut Yrvin]
I tillegg til lista skal det være med minst 10 ingeniørstudenter på samlinga.
De må også melde seg på, så vi vet hvor mye mat som trengs.
Så når passer det best?
- 17-19. jan
- 24-26 jan
- 31-02 jan/feb
http://developer.skolelinux.no/info/prosjektet/delprosjekt/opplegg_utviklert...
Jeg sender kopi til oversetterlistene og finnmarksprosjektet slik at de også er invitert. Folkene i Trondheim må også få beskjed, men jeg har ikke adressen her. Vi bør vel også tipse våre internasjonale venner på devel@s.n på engelsk.
(Link til trondhjemslista bør inn på URL:http://developer.skolelinux.no/mailinglister.html%3E)