[Rune Kristian Viken]
Er det skolelinux som står for oversettelsen av KDE til norsk?
Ja.
Isåfall, hvordan går det med prosjektet? Ser ikke ut som om norsk-oversettelsen er med i CVS-digestene foreløpig?
Siden releaseparty er "any moment now", så ville det kanskje være greit å få sync'et ting? Eller, hvordan foregår det?
Ta en titt på URL:http://i18n.skolelinux.no/, og kontakt i18n-no@lister.ping.uio.no. Jeg sender kopi dit.