I spel finst det ofte fleire vanskegradar. Desse har ofte inkonsistente namn, eks.:
Easy/beginner Moderate/Intermediate/Medium Advanced/hard
Kva skal me kalla desse på norsk? Eg synest godt me kan ha eit ryddigare system enn på engelsk. Eit forslag:
Lett Middels Vanskeleg/vanskelig
Dette kan lett utvidast med 'Veldig lett' og 'Veldig vanskeleg' for spel treng dette.