On Sat, Nov 11, 2006 at 01:12:32PM +0100, Petter Reinholdtsen wrote:
[Keld Jørn Simonsen]
Hva med å endre dette tegnet it Soft Hyphen? SHY?
Jeg ser fordelen med å bruke samme tegn som i datafilen for no.speling.org-systemet, da vi slipper konvertering. Hva er fordelen med å bruke SHY?
SHY er det tegnet, som er definert til å markere orddeling. Det er bedre enn =, da det kan vises umiddelbart. Det er bedre enn - da man så kan representere ord med bindestrek.
Hilsen keld