i was wonderinf if you could please translate this from norweigian to english....thanks for your help!
Det er tider I følerslik sintI'd Id anbringer min neve like gjennom veggenda det er tidsI've Ive kommer slik å å stenge til å gi De et rop. Jeg elsker De og I hater Deall samtidig. Jeg ber at De Dell kommer tilbake til megfør I å å tape mitt sinn