Dette spørsmålet er vel egentlig en kopi av https://lister.ping.uio.no/pipermail/lister.ping.uio.no/i18n-no/2003-March/0...
Jeg har sjekket inn bokmål for poEdit (pluss oppdatert for nynorsk), merket av i fremdrift.html for "klar til vask". (Jeg fant ingen buger.) Er dette alt? Uansett burde et kort avsnitt om dette komme inn i "Omsetjarhandbok for Skulelinux" - http://i18n.skolelinux.no/handbok/ Jeg fant i alle ikke noe.
Hans
[OT] Burde ikke http://bugs.skolelinux.no/ vært nevnt på http://developer.skolelinux.no/feilrapporter.html eller er bugs ment internt?