lørdag 2. november 2002, 22:31, skrev Herman Robak: | On Sat, 02 Nov 2002 21:52:01 Axel Bojer wrote: | > http://itavisen.no/art/1299858.html | > | > Noen har skjønt det! | | Les det krasse avslaget stilet til Microsofts | representant i Afrika her | http://www.schoolnet.na/pr/msftrelease.html
Ja, dette *må* vel bare være det rette for alle fattige land (og rike også, men de har vel lettere for alternativene ...).
Axel